Räkbåt i Nyköping.




Nyköpings Hamn

Elin, Maria, Maddis, Elin, Rebecca och Linda, Emma, Sandra och Tjejbordet

Emma och Linda, Håkan och Linda



Carro, Carina och Carinas vänner och Rebecca och moi

Elin, Sandra och Maria och Sandra





VÄNSKAP

Vilken kväll, vilken natt!
Korkade upp vinet på Emmas balkong.
Sen bar det av till hamnen, ut på havet mot stendörren.
Räkor, vin och underbart sällskap resulterade i fylla utan dess like!
Jag älskar mina vänner!
Tidigt tillbaka i hamnen så förfest hos Jocke,
sen lotsen: KNÖK fullt med folk!
Träffa en två och tre gamla,
alla var på plats i sommarnatten =)
Dansade sönder mina fina skor,
sorg i mitt hjärta!
Helnöjd med kvällen!

Film och mys igår,
tar det som det kommer.
Allt löser sig, allt blir bra.
Man ska inte alltid tänka så mycket.

Femöre, fräknar på dan idag och date med brudarna ikväll.
Nu åskar det och regnet hänger i luften.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0