Smått & gott - bodarna.



jenny -06 smutronstället, söderköping

sommar i nyköping är glass i hamnen.
Premiär ikväll, lakrits kvällen till ära.
Men det är banne mig inte så gott som
man tänker att det ska vara...
En rejäl middag är hundra gånger
godare och mer njutbart. Ja, tacka
vet jag mat. Glass och sånt är inget
jag överkonsumerar.


bilder smutronstället -06

 Ett besök till smutronstället i söderköping är ett måste varje sommar!
Blev inget förra året, men året innan det stanna vi där på väg hem från Öland,
efter jordens tjejresa. Jisses det är minnen det!



Öland -06

Fan den sommaren var galen!
Min och Rebeccas sommar.




Det var tunisien, gbg, sthlm, öland och gud vet vad!
minnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0