onsdag i hamnen!


Eftersom jag försov mig i morse blev det ingen powerwalk.
Åkte med pappa och handla på willys i stället.
Älskar att handla! Älskar mat och hur mycket man kan
påverka genom mat! Snylta med mig de efterlängtade
kokostopparna som jag suktat efter i en vecka typ.
Pappa fick chocken när han trodde att tre kokostoppar
kosta sexton kronor! som tur va så såg han  fel, de kosta typ två.

Väl hemma igen, vänta jag på att Dessan skulle vakna så
vi kunde åka till femöre och sola. Tji fick jag för att jag inte
med Rebecca för Dessan ångra sig tydligen och här satt
jag hemma i min ensamhet utan möjlighet att ta mig nånstans.
Det är då jag blir bitter över att mitt tryne inte pryder ett körkort.

Sura ihop och svor och gnällde ett tag tills jag tog tag i mig
själv och åkte till hälsomagasinet för att få ut mina aggressioner.
Axlar, triceps och mage fick sig en rejäl omgång. Inte nog med
det tog jag tjuren i hornen på crossen, 30 svettiga minuter
och avrunda med lite lätt cykling medans jag läste iForm.
Vred ur linnet när jag väl var hemma! haha!

Nu har jag ätit, duschat och tvättat håret!
Som ny! fick med en ny lotion och en
duschcreme när vi va på willys =P
så fresh och så ren, ren!

Efter söderköping-sveken så blir det
hamnen med mamma och pappa ikväll.
Sandy och småfolket ska till lotsen och
dricka alkohol men det är jag inte upplagd för.
Ska ju supas hela helgen, nån måtta får
det minsann vara! Mysigt att äta med
mamma och pappa med =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0