Humlegården.


Vi måste prata.
Det känns hårt.
Att jag måste liksom.
När blev det ett måste?!
Hann inte med i den svängen.
Men, I guess, bara att bita i det sura äpplet
och ta tag i det så det inte blir fel på vägen.
Jag ver inte vad jag vill, jag vet inte vad jag känner.
Orkar inte med att nån annan ska påverkas av att jag inte vet.


Bytheway, Emma och jag ska flytta!
Efter incidenten med den galna grannen,
och sex poliser i vårt vardagsrum så ordna
hyresvärden en ny lägenhet. Som råka ligga
i Humlegården, ett stenkast från smeten á östermalm
där jag råkar jobba =P Kan inte bli mycket bättre än så!! =)
så den 1 augusti går flyttlasset och är därmed en tvättäkta stockholmsbo.
Jenny som minsann aldrig skulle bo i stockholm och definitvt inte nära stureplan.
Man ska då aldrig säga aldrig, det kommer tillbaka till en.
Sen att jag hellre vill bo på Söder är en annan femma.
Man får inte alltid som man vill och jag bor då verkligen bra
med Emma så det är bara hur bra som helst!
Har saknat närheten till allt otroligt mycket!
Bara att kunna gå utanför dörren och ha allt i närheten.
Längtar ihjäl mig till flytten, blir bättre än bra detta!

Idag ska jag träffa Dessan!!! =) =) =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0