Hamnmagasinet.


onsdagkväll i hamnen med Carran, Dessan och resten av det gänget.
Men min ekonomi blir det dock bara ett glas, ingen brak-middag.
Hard knock life.

Har avnjutit en dag på femöre och lapat sol.
Tar varje sol-tillfälle i akt, de är ju så få!
Har fått färg idag, i form av fräknar.
Men har nog börjar acceptera dom.
De är där liksom, kommer knappast försvinna.
live with it. Ser rätt somrig ut i mina fräknar =)

Har en båt-date att ordna upp med,
det blir nog alldeles utomordentligt trevligt =)

Mitt förflutna förföljer mig, vill träffas.
Men vet inte om jag är så himla sugen på det.
ska fundera på det en stund, suga på karamellen.

piffa till sig lite inför kvällen då,
blir nog en av de nya klänningarna =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0