Guld och gröna skogar.


nyss hemkommen från femöre. Har bokstavligen stekt (hawaiian tropic)
med Rebecca. Vafan, det är bara karneval en gång om året,
och då ska jag banne mig festa med stil (va brun)
Som vanlig med Rebecca blir det konstant tjatter =)
Man får så mycket sagt liksom.
Allt bara lättar, alla tankar och allt blir fjäderlätt.

Linda och Hugo var här en stund, så gulla lite
(det är ju det man tydligen gör med bebisar?)
Tröttna, såklart, och satte mig här i stället.
Min lilla oas, lugnet vid datorn.

Träningen gick galant, dock gjorde sig träningsvärken i axlarna påmind.
men kämpa på, och drog ett rejält svettpass på crossen med.
prata lite lätt om löpning ikväll, får se hur det blir med den punkten.
Känns inte så värst lockande för tillfället, men kan hända jag får
oanad energi och måste ge mig ut i löparspåret
, bara för att det är
sommar och man kan. Tycker ju det är kul, det här med träning.

annars får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ett möte med herrn
är på tapeten, vad som skall göras återstår att se.

Imorgon är det F E S T och Sara, Ello och Anna entrar Nyköping!
HUR KUL SOM HELST!!
Grillning och festligheter i mina föräldrars trädgård (ibland är det bra med föräldrar)
på fredagen, och på lördagen ska det förfestas i Lindas otroligt fina lägenhet.
Ja jag är sjukligt avundssjuk på hennes lya, den är alldeles fantastisk!

Nu skulle en dusch sitta fint.
så ska ta ett beslut angående den där löparrundan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0