Godmorgon Lördag!


Ännu en lördag, slog mig nyss att jag inte har jobbat sen slutet av maj.
Det är ju faktiskt helt stört. Hur ska jag kunna börja jobba sen i augusti?!
Det blir en utmaning utan dess like. Men längtar lite faktiskt...
Rätt trött på att bara lata mig hela dagarna och inte göra nå vettigt.
Visst, jag erkänner, är rätt gött när solen skiner och nån annan är
ledig. Men nästintill alla jobbar ju och hur kul är det att sola själv?!

Tog sovmorgon i dag, funderar på att eventuellt vila från träning med.
Kan hinna ångra mig under dagens lopp men det vore bra med en återhämtningsdag.

Nu ska jag gå igenom min bikini-samling och de om jag hittar nå användbart =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0