Dagens:


Måste:
hitta ett sommarjobb. Någon?
Tanke: Tänk om jag inte hade fräknar, va brun jag skulle kunna bli!
Frisyr: Hög hästsvans, uppsatt lugg (varför klippte jag den, igen?!)
Klædsel: Lila tischa american apparel, svarta nikebyxor, wood wood luvtröja
Nagellack: Mavala nice
Önskan: lägenhet i sthlm 
Frukost: Vaniljyoghurt med solroskärnor och sojabönor, kaffe
Låt: Aldrig riktigt slut - Lars Winnerbäck
Utmaning: Träningen
Träning: Bröst, triceps och löpning 
Jobb: mellan två jobb så att säga =P bokstavligen
Tabbe: sov bort morgonpromenaden!
Bästa: endorfiner! 
Irritation: sms-terror
Trevligaste: fika hos sandra =)
Vill ha: en ny tatuering
Loka: jordgubb & lime
Längtan: Zakynthos !!! 
Hyllning: mamma och pappa
Kärleksförklaring: min älskade, älskade ipod ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0