Vem vet inte du, vem vet inte jag.

vi vet ingenting nu,
vi vet inget idag.

Jag är glad.
Ær hur kul som helst att Marleny ær hær.
Man blir glad nær man ær med henne.

Hade jordens humørsvængningar igår.
Ena sekunden hade jag mest energi i hela værlden,
och næsta sekund hade jag knappt ork att hålla øgonen øppna.
I mitt energirus så gick jag, bello och marleny till house of oslo.
Køpte oss en kjempe fin målarbok och tuschpennor.
Tog svængen førbi meny och køpte glass och strutar.
Sen hade vi pysselkvæll nere hos dom.
Avslutade kvællen med 'a lovesong for bobby long' med
john travolta och scarlett johansen. Har sett den ett tiotal gånger.
Så myste lite i sængen i stællet.

FÖRSOV mig i morse !!
Panikførsov mig verkligen.
Jag gør inte sånt.
Jag har inte svårt att gå upp på morgon.
det ær något allvarligt problem med mig.
tænkte att jag skulle ta mig till gymet innan jobbet.
Men snoozade i stællet, bara det att jag snoozade før længe.
skynda upp, och sprang till jobbet och, hør och hæpna, kom faktiskt inte før sent!

Nu har jag snart lunch, ska ta en promenad.
pallar inte sitta och snacka om massa trista
saker jag inte bryr mig ett dyft om.
Skønt att komma ut i friska luften och få
umgås lite med min kæra och pålitiga
væn ipoden :)

Ska dra værldens længsta træningspass efter jobbet idag.
och sen duscha i en evighet och bara njuta av att ha slutat, før dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0