Tänk positiva tankar.

Använd positiva ord.
Gör positiva handlingar.
- och allt blir positivt.

ÄNTLIGEN!
De ær mina!

Nike blazer rosa/turkosa
Vad jag har suktat.
Vad jag har længtat.
Och vilket kap jag gjort!
Den som væntar på nåt gott...
till 50 % !! :)
Jag är bäst på att rea-shoppa!
Var bara av en slump som jag gick in på sole.
Hade bara vægarna førbi på min lunchpromenad.
Jobbar ju på majorstuen nu, så det ær næstan før næra
till bogstaveien och alla lockande butiker. kikade førbi in på
vita en svæng med och køpte schampo/balsam på tilbud. 19.90:-
st i stællet før typ 40:- jag ær så sjukt bra. helt størt ekonomisk. Mamma
ær nog definitivt stolt. Sen jag flytta från nykøping har mina sjuka shoppingbehov
minskat radikalt. Førut shoppade jag som en hæst på sommarbete men jag har tusan
mognat och mer hittat min egen stil æn att følja modet slaviskt, och handla alla de nya klæderna
på h&m, ginatricot och mq (de enda butikerna i nykøping typ) h&m gillar jag fortfarande, det kommer
jag alltid gøra. Och man får sjukt snygga klæder till bra pris, inte någon vidare kvalite men man
kan køpa mer klæder :P Men annars går jag inte ens i nærheten av ginatricot, ær allergisk mot
deras klæder, vilket ær vældigt konstigt før jag har jobbat på ginatricot. Men det kanske ær
dærfør jag ær så less på deras klæder. De klæderna jag køper nu vet jag att jag kan ha
i flera månader, de ær inte inne just før tillfællet. Så nu lægger jag gærna mer
pengar och får en sjukt snygg trøja som jag kan ha længe æn att gå och
panikshoppa den dær klænningen på ginatricot før 199:- som alla
andra också går runt. Det, mina vænner, ær det mest tråkiga
jag vet. Jag behøvde komma bort från nykøping før att
inse att jag såg ut precis som alla andra i nykøping.
Det ær så kul att komma tillbaka och se att
alla ser likadana ut och de som inte
ser ut som alla andra ær de som
ær hemma på besøk
eller inte bor i stan.
Men tycker om
nykøping
ændå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0