Morgonmys.


Har fått mig en otroligt dålig vana.
Har upptæckt den fina med snoozing.
Gosh, den skulle jag inte ha provat.
Kommer aldrig kunna gøra mig av med den.
Det ær ju så otrolig underbart skønt att ligga i sængen på morgonen.
Varfør ær det inte lika skønt på kvællen?
Visst det ær skønt att gå och lægga sig men
att ligga kvar i sængen på morgonen ær i liknelse med himmelriket.

Gick upp till slut iallafall, tog en morgondusch och godmorgon-ade alla øvernattande :)
Værsta mysigt att ses så dær på morgonen :) Me like.
Fick som vanligt stressande springa till trikken, vad gør jag før fel?
Spelar ingen roll om jag går upp 5 min tidigare,
skulle kunna gå upp en timme tidigare och fortfarande tvingas springa till trikken.
Har nån inbyggd førsenings-funktion i min kropp nær jag ska till jobb.
katastrofalt va svårt det ska vara. Ska øva på att komma i tid.

Fredagar ær trevliga, man får alltid frukost på jobb på morgonen då :)
Sånt gillar jag, det ær sånt som kan gøra hela min dag.
Varma veteboller på morgonen till morgonkaffet, den ær alltid vælkommen :)

Ska rydda upp efter alla møten igår snart, ska bara njuta av fredagsmorgonen en liten stund till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0