making future out of memories.


Har nog løst sig med lægenhet nu, ser ut som att vi kan ta øver en lægenhet i samma hus nær vi flyttar tillbaka hit i maj. Men på andra våningen i stællet før femte=tre trappor i stællet før tio. Mycket bra, mycket bra.
Den ska renoveras nu i vår också, så då får vi en nyrenoverad lægenhet nær vi flyttar tillbaka hit :)
Den enda haken ær att vi måste betala två hyror innan vi åker, men det løser vi nog på ett eller annat sætt.
Spelar ju egentligen ingen roll om vi betalar innan vi åker før annars hade vi blitt tvungna att punga ut det direkt nær vi kommer hit liksom. Så det gør detsamma egentligen. Skønt att ha det avklarat och vara sækra på att vi har boende direkt nær vi kommer tillbaka :)
Nån som ær sugen på att flytta till oslo i maj?

Denna dag har gått rættså fort faktiskt.
Har haft lite att dona med.
Lite møten av servera, och bestællningar att gøra :)

ska dra ett spinningpass ikvæll :)

Kanske børja packa før helgen med,
eller iallafall kolla ut vad jag ska ha
med mig ifall det ær nåt som behøver
tvættas innan lørdag. Drar ju till GBG
på lørdagmorgon før att fira pappas
5o-års dag
. Ska på Rondo, Liseberg
och se Orup och Lena PH. Den ær
næstan inte ok, men vad gør man
inte før sin kæra far :) Ska bli mysigt
att træffa familjen.

Men det kænns som att de kunde
ha tajmat en annan helg. Det ær J's
sista helg denna helgen. Och det
slog mig før bara en stund sen
att det faktiskt ær vældigt snart
han drar. Vet inte om jag kænner
mig lættad eller tyngd. Vet inte om
jag ær beredd på att han førsvinner.
Vet inte vad jag kænner, om jag
kommer inse att jag tycker om honom
mer æn jag borde eller om jag
kommer mærka att han inte alls
betyder så himla mycket før mig.
Vet inte om jag vill veta vad jag
kænner. Vet inte om jag kommer
træffa honom igen
, vet inte om
jag kommer vilja træffa honom
igen. Tror inte jag ær beredd på
detta alls.
Kommer bli en hård smæll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0