I am legend.

det är mysigt.

Dessan har vart på besök i oslo i helgen, förvånande att hon tog sig kragen.
men va sjukt kul att hon kom :)

Har haft en ledig vecka, men i morgon är ledigheten över.
Börjar på ett finansieringsföretag som receptionist.
det blir nog bra det hoppas jag, håller tummarna för chill så jag kan surfa hela dagarna :P

va ute på btiz igår, sjukt mycket alkohol vilket känns idag.
Men det var hur kul som helst.
mindre kul att pulsa hem i två dm snö kl 4 på natten.
alla andra tog taxi, kvar blev jag och cibbe.
satans va det var sinnessjukt svinkallt.
Livemusik på efterfesten och däcka kl 6.

pannkaksfrukost, pizzabuffe och I am legend på kino.
En bakissöndag i oslo.
Myspys och kramar.
tycker om mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0