Fight this!


Fight this - City and color
knullar mina öron hela dagarna!
Älskar den!

Myspys igår med film och kramar.
Tog en løparrunda direkt efter jobbet
och det var alldeles underbart jobbigt.
Mina nya løparskor, visserligen två mån-
ader men ændå, funkar alldeles førtræffligt.
Svævar fram, Jag ær typ nästa Rocky Balboa.
Kan la få ønsketænka iallafall. Såg en film igår
med grannarna, Pit Fight eller nå sånt hette den.
Machofilm med massa blod och nakna manskro-
ppar. Båda parterna tillfredsstællda :P Nær jag ser
sånna filmer med væltrænade kroppar och viljestyrka
så vill jag inget annat æn att dra på mig træningsklæder
och træna sønder mig tills jag inte ens knappt vet vad jag
heter. Det ær en så sjukt underbart kænsla att va helt slut i
kroppen. Helt likgiltig och bara totalt avslappnat. Jag ælskar
verkligen træning. Efter costa rica, mexico och st anton nu så
ska jag fanimej ta tag i mina træningsutbildningar. Det ær verk-
ligen det jag vill hålla på med. Hela min tillvaro skulle vara så full-
ændad då. Troligen sista dagen på detta jobb, AS Financiering, 
før jag har inte fått nån ny oppdragsbekreftelse så har bara till
idag. Så det ær bara att børja tracka manpower & topptemp 
igen. Ska førsøka få mig ett lagerjobb nu. Men måste få
mina feriepengar utbetalda i februari och då vet jag 
inte om jag måste sæga upp mig från manpower
før att få de utbetalda och då kan jag inte jobba
på ett lager genom manpower. Tror nog inte
att jag kommer att få lagerjobb från topp-
temp. Kommer sækert få ett nytt recep-
tionsjobb. Men det ær ju rætt chill så
klagar inte egentligen. Men ændå
vill liksom åt den dær øvertiden
men så lætt kan få på lager.
Rackarns bananer!

Blir nog en afterwork øl idag efter jobbet, det ær alltid trevligt och de spårar alltid ur och blir typ de bæsta utekvællarna. mindre æn en vecka kvar nu tills jag fyller 22, mormor ringde igår. Ska ta en runda på stan i morgon och førsøka hitta nåt som jag vill ha fødelsedagspresent, eftersom jag inte kommer åka till sverige førns slutet av februari nær jag flyttar från oslo innan vår resa, så ska hon føra øver pengar till mitt konto :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0