endorfinerna sprudlar.


helt stört skönt att träna idag, har lyckats bli frisk från min förkylning som höll i sig i fyra veckor.
så träna igår och idag. gav mig upp på löparbandet för att se hur illa konditionen tagit stryk av förkylning.
men hör och häpna, easy pancake, drog en löpartur på 40 minuter :)
Sväva på små rosa endorfin-moln hela eftermiddagen.
så nu är man igång igen, så stört jävla dödsskönt!

är uttråkad av att vara arbetslös,
har btw fått nytt jobb.
ska sitta i reception igen.
men det blir bra, tyckte de va kul förra gången.
och det är bra betalt och företaget ligger på oscarsgate på majorstuen.
så det är gångavstånd, hur bra som helst.
8-16 jobb, vilket också är hur skönt som helst.
så kan sova rätt länge + att jag slutar tidigt så jag hinner träna alla bra pass på kvällen.
ligger ett sats på majorstuen med, så allt är bra med detta jobb.
hoppas det är ett trevligt företag bara så jag inte behöver äta upp att det verkar så bra.

dessan kommer hit i morgon :)
det trodde jag aldrig.
blev hur glad som helst när jag fick smset i morse.
 planeras biokväll i morgon med hela parkveien gänget.
det blir kos, en lugn fredag och sen på lördag blire partaj.

tycker inte om att jag inte förstår hur han tänker.
förstår egentligen varför jag måste förstå
men stör mig som fan på att jag inte förstår.
Vill bara ha ärlighet, inte nå jävla spel.
varför ska det vara så förbannat svårt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0