sensibel heart.


Det är tråkigt att du inte är kvar här.


har kommit av mig lite med min træning,
eller egentligen inte. har inte trænat sen
i torsdags. Men har haft en liten down-
period. Har inte haft någon lust. Men idag
kænner jag att jag vill. Idag ska jag nog
styrketræna lite och dra en løparrunda.
Eller kanske ett spinningpass, beror på
om det finns något læmpligt pass idag.



Såg save the last dance 2 igår. Visst den var helt okej. Men stomp the yard slår save the dance 2 med hæstlængder. rackarns bananer vad bra stomp the yard ær, och vad het columbus short ær. dra mig baklænges. Garanterat dreggel nær denna film ær på i vår lægenhet.



http://youtube.com/watch?v=FxUznvxFy-4&feature=related


Det snöar ute idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0