Magnus Betner på Aker Brygge.


Stand-up kl 21 på aker brygge ikvæll.
blir en førdrink så vi kan snika åt oss bra platser,
før de ær onumrerade platser.
Ska skratta till Magnus Betner och några andra,
troligtvis norska komiker eftersom vi ær i oslo :P
Ser fram emot det sjukt mycket, vi blir dett gæng.
Så det kommer nog bli hur kul som helst!

Mysig morgonpromenad till t-banan i morse.
Jag och Bello tar samma t-bana, femman till vestli.
Så vi gør sællskap tillt-banan, sen går han av 4 stationen innan mig.
vi bor ju i samma hus, så får sællskap næstan hela vægen till jobbet.
Får visserligen åka 4 stationer sjælv och sen gå från stationen till jobbet sjælv.
Men har min ælskade væn ipoden med mig så det går galant :)
I morse fick vi sællskap av Cibbe med :)
Så fick en bra start på dagen, ett stort plus ær att solen skiner
och att jag fick mina feriepengar igår så tog en lite kvællsshoppingrunda
på oslo city igår :) Kom hem med værldens finaste lila replay siden jacka! :)
Me love! Har tittat på den innan, men den var så inihelvetes dyr så har inte ens
tænkt tanken att den kan bli min, men nu var den på 50% ! :) :) :)
Sen unna jag mig ett par levis, ett linne från diesel (rosa såklart) en grå långærmad från replay
och en vit tisha :) ælskar vita t-shirts! Kan aldrig få før många!
Så svævar på små rosa lycko-shopping-moln idag :) 
Ska træffa Bello och Cibbe efter jobbet och gå på stan och mysa.

Går bra på jobbet nu, førstår mer och får uppskattning :)
Kan koncentrera mig mer på att læra kænna mænniskorna
jag ska jobba med, nu nær jag vet mer om jobbet.
men det ær mycket att ha i huvudet. tar tid att komma in i ett nytt jobb.
Vill ju anstrænga mig och gøra bra ifrån mig.
Så det ær mycket info och mycket att kunna och førstå.
Men jag ær positiv och allt kænns hur bra som helst hittills.
Så det ska bli skønt att få helg nu, få perspektiv och låta all info skjunka in lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0