I should have picked honestly.

now it's your turn to cry.
the damage is done so I guess I'll be leaving.

djupa andetag, mitt huvud är sönderfuckat.
Fyllt med massa nya intryck och tankar.
så stört sinnessjukt mycket att lära på det nya jobbet.
jisses amalia, det är ingen easy pancake det här inte.
Frustration och många frågetecken.
drar mig i håret både en och två gånger.
flintis innan 25?

blogguppdateringen har inte ens vart på tal den senaste veckan,
helt enketl för mycket att göra, för mycket att tänka på.
Har ingen ork eller inspiration till övers.

kul grej, bokat tid för tatuering nu :) :) :)
får snällt vänta till den 8 april, 
men whatthefuck den ska la ändå sitta där hela livet så kan gott vänta.
även fast jag helst vill springa dit och göra den nu :P 

i morgon blir jag solo, första dagen själv som servicekoordinator.
dags att stå på egna ben, måste ändå erkänns..det känns skumt
när en 40årig man som jobbat på företaget i gud vet hur många år kallar en för chef.
Då får jag hålla mig i stolen för att inte ramla av både tre och fyra gånger.
Men måste vänja mig vid tanken, för det är det jag är nu.
Jag kommer klara detta, det kommer gå bra.
Detta passar mig.

Får en klump i magen när jag tänker på att jag skulle kunna ha vart på väg till costa rica nu, 
eller förihvete jag hade vart på costa rica nu, hade vart på beachen hela dan och förmodligen
vart helt slut i kroppen efter att ha kämpat på surfbrädan och med fräknar på näsan njutit av värmen.
Men gudihimmelen vad jag älskar oslo!
Eh?

Måste ändå ge ett plus, det börjar bli vår!
klarblå himmel hela dan, och sol! :)
så det går ändå mot ljusare tider.
Sommar i oslo = sjukt många sjukt heta killar.
looking forward to summer, oh yeah! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0