hur svårt kan det vara?



har inte många goda saker att säga om manpower i oslo för tillfället.
de ligger inte på plus-sida hos mig.
skulle få min semesterersättning den 8,
men den lyste med sin frånvaro.
gick snällt till manpower och fråga vaihelvete de höll på med.
nejmen då hade min retarded kontaktperson glömt bort att säga til löningskontoret.
bra jobbat, hur svårt är det liksom?!?!
så nu får jag snällt vänta till den 22.
hade lovat Ello, som nu är i sydney att hon skulle få sin del av depositionen den 8
när jag fick min semesterersättning, mår inte prima över att jag inte har pengarna till henne nu
för min kontakperson är handlingsförlamad.
vet inte riktigt hur jag ska lösa detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0