hit that wall whit that wreckingball.


Børjar på måndag!
Panik!
Så nervøs att mitt hjærta bankar
utanfør min kropp!
Jag klarar detta, jag ær vuxen.
Jag klarar detta,
jag klarar detta,
jag klarar detta.

Gah!

Tænkte ju hinna med en weekend i sthlm och kanske en runda till london, men tji fick jag.
Fick samtal igår, då ære klappat och klart. På måndag kl 08.00 ska jag infinna mig på kontoret.
Hur gick detta till?
Snacka det kan, verkligen, men kan jag verkligen gøra detta jobb jag nu gett mig in på??
Jag klarar detta.
Måste intala mig sjælv.
Jag klarar detta.

underbart vår-væder ute idag. Ælskar oslo nær det ær sol! Snålsurfar på bibblan nu, men ska ta mig ut på en promenad længs aker brygge och ner mot karl johan. Strosa runt på stan med min kæra væn ipod och bara njuta av att vara ledig och att det ær vår i luften!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0