gratis är gott..

..men man äter så førbannat mycket när det är gratis.
Jag är nära-på-att-spricka-mätt!

Halva dagen avklarad.
Ær så sjukt trøttsamt att inget gøra.
Till en børjan ær det gøtt.
Bara chilla och liksom inte
anstrænga sig något.
Men det ær faenimej inte kul længre.
Har kontaktat min kontaktperson på
toptemp, hon ska ordna ett nytt opprdag
till mig på måndag.

Har fixat lægenhet till maj nu! :) :) :)
Ska skriva kontrakt på søndag.
Vi flyttar 3 trappor ner till en lite
større lægenhet men utan loft.
Men hundra hæstar vad skønt
att slippa alla tio trappor.
Byter till 3 trappor och det, mina
vænner
, kænns hur skønt som
helst! Lægenheten renoveras
i mars/april och så flyttar vi in i
maj nær vi kommit tillbaka från
resan :) Får ha våra møbler dær
redan i mars. Så allt ær hur bra
som helst! Betalar en 'sækerhet'
på två hyror innan, men får bo
'gratis' de två sista månaderna.
Är upp-øver-øronen-lycklig!
Så sjukt skønt att ha det ordnat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0