Gothenburg

Helgen i Göterborg var hur mysig som helst.
Tycker om min familj.
Bodde på Hotel Liseberg Heden

Vældigt mysigt hotell, inte værldens bæsta frukostbuffe till min besvikelse.
Men det var helt okej, och jag sov som en gud.
Så ær inte det stora hela nøjd.

Det dær med att jag ær singel, blev sjukt påtagligt denna weekend.
Receptionisten på hotellet
-Ja, då ska vi se..ni har bokat tre hotellrum på Larsson.
164, 225, 195 varsågoda.
oj ursækta, du ska ha enkelrum va?
ja, då får du rum 119.

Ja, jag är singel.
Servitrisen i restaurangen
-Det finns endast bord før fyra, men vi kan stælla en stol på flajjen.
Ja, jag är singel.
I garderoben på showen.
pappa: vi kan hænga alla jackor tillsammans.
tjejen i garderoben: Man får hænga två och två, så denna får hænga sjælv.
Ja, jag är singel.
I køpcentret
Linda & Micke hand i hand.
Mamma & pappa hand i hand.
Men jag går hær bakom då.
Ja, Jenny är singel.
men hänger inte läpp før det.

Blev vældigt få bilder,
tyværr. Var inte på hugget.
Men bjuder på de jag lyckades ta :)

Efter førestællningen,
då det var fotoførbud så
blev det bara en bild.


Min syster, Linda

Linda & mamma, Göteborg stad, avenyn




image610


Söndagsfika innan shoppingen

Magen :)
beräknad nedkomst i juni.


Kommentarer
Postat av: lina

Åh, va roligt! Evigheter sen sist!Allt är bra här.Själv? Ska du bli moster?!=) Va kul! Jag blir avis på gravidmagar, man har så mycket underbart framför sig! Hoppas att hon mår bra din syster.
Puss

2008-02-04 @ 12:18:09
Postat av: jenny.

Lina :) allt ær bra! Ja før længesen! ja, moster och 22 samma år, jisses man ær ju før bøvelen vuxen! hon mår bara bra :) hør av mig nån dag vænnen. saknar dig. puss.

2008-02-04 @ 12:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0