ALLA MODEBLOGGAR ÄR SAMMA LIKADANA!

har kikat runt på bloggar denna eftermiddag.
och det slog mig hur trist mode ær egentligen.
Visst klæderna ær væl fina. men.
Men alla ser ju likadana ut.
Alla mode-bloggar har i det stora hela samma stil.
dagens outfit = grå, beiga, svarta klæder.
sen några rad om deras intressanta liv:
(menar inte att mitt ær dødsintressant)
men..
-så hær målar jag min franska manikyr.
-Det hær ær min minihund gucci eller prada,
kolla vad søt han ær nær han sover.
-jag vill ha miu miu skor och en mullberry væska.
-Vinn detta armband från hermes.
-har æntligen fått min cocoo ørhængen i bamboo, stl m såklart.
-hær ær min stora kofta och mina svarta leggings.
-har hittat den perfekta kjolen med høg midja.
and so on.
hur kul ær det liksom?
Vill alla se ut som alla andra?
vadan denna hysteri?
Vad hænde med egen stil?
Har førsøkt hitta en blogg med en annorlunda stil.
En inspirerande blogg som inte føljer "det fina" modet slaviskt.
Och de, mina vænner, ær bannemej en omøjlig uppgift.
Någon som vet en bra, inspirerande, innehållsrik blogg?
Som man liksom kan få ut något av att læsa.
Någon som har ett tips?
jag menar inte att klanka ner på alla modebloggar,
jag læser dom också, men ønskar bara att det fanns
en blogg som inte var precis som alla andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0