speak up.


på omväg får man reda på att en av de närmsta tydligen är sur på mig.
Hur ska jag ta det?


Juldagen var som en vanlig helg typ.
Förväntningarna var nog för höga.
Och det är inte detsamma som när
man inte bor i stan. Då är det så
galet att alla är hemma och allt blir
bara galet. Nu var det bara kul liksom.

Igår låg jag i soffan efter att jag tröstshoppat
på indiska och hyrt tre filmer. Intensiv smskontakt.
notgoodnotgood. But hey what to do?
My Blueberry Nights - jude law ♥

All The Boys Love Mandy Lane och

Step Up 2 The Streets. Dagen var räddad!

har sett Step up nu tre gånger. It Was Gooood.
Lite thaimat med Sandy och sen bingen.

Ikväll blir det mys med de närmsta, absolut bästa
vännerna. Heaven att alla är hemma, bäst att nyttja
varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0