Godisinvasion!


Har jag tillräckligt med stake?!
Måste motstå denna invasion av godsaker,
det är inte bra för kroppen. Sockerchock.

Fotografering med Instruktörerna på sunlight igår,
till en annons i frotté. Kul att hela nyköping ska se den.
Man kan ju bara hoppas att det blir någotlunda bra.

Rätt gött att bara gå ett trapp ner och träna,
inte ens behöva sätta på sig jacka ha inneskorna
på sig. Man kan tillochmed gå ner bara för att köra
20 minuter på trappmaskinen..För det är så lättillgängligt!
Det krävs liksom inget för att man ska ta sig till gymet.
För gymet är där, precis utanför min ytterdörr! Sjukt nära!
Så den där Jag orkar inte ta mig till gymet finns inte längre!

Nu ska jag snart till systemet och handla dricka till julfesten
på jobbet i morgon. Man har hört mycket om dessa fester,
så vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det lär iallafall bli
något utöver det vanliga!

Idag kommer Linda till Nyköping! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0