pendlare.


är nuförtiden pendlare, men det är rätt skönt faktiskt.
avslappnande. Missar dock var och vartannat tåg!
Börja min pendlar-period i går, missa tåget på morgonen så jag fick
ta en buss istället. sen missa jag tåget på kvällen för jag var hos emma
och hämta lite grejer så tiden sprang iväg och jenny fick snällt vänta till 20.40.
kul. eh ne. Va hemma vid 22, bums i säng sen upp 5 i morse. pigg som en lärka.
kanske inte, men det var bara att bita i det sura äpplet och ta tjuren i hornen och pallra sig upp.

andra dagen på jobbet, går relativt bra. Vill ju ha koll på läget men det får man inte på en dag.
Men det känns bra, det finns rutiner och alla är så trevliga och hjälpsamma =)

Ikväll ska jag träffa herrn =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0