lunch-rutiner.


Sammanhållning är detta företags motto.
Alla äter lunch tillsammans, oavsett om man
har med matlåda eller köper så äter alla på företaget.
Det är lite mysigt, och totalt främmande för mig.

Har så sjukt mycket i mitt huvud och vill bara ha koll på allt.
Kan inte riktigt koncentrera mig på att lära känna alla nu,
vill liksom komma in i jobbet först. det är prio ett.
Men det är trist att jag har svårt att göra båda paralellt liksom.
Kan inte släppa alla nya intryck, utan blir typ avskärmad från verkligheten.
Menmen det kommer. Man kan inte lära sig allt på ett kick. bara att acceptera.
Jobbarkompisarna kommer jag lära känna, likaså jobbet.

Träna direkt efter jobbet, på sats hötorget. Ska hinna med ett pass bodypump innan tåget hem.
Blir lite panik till tåget för det går 18.40 och passet slutar 18.25, men det är det helt klart värt..
jag ska ju träna. SUPERVIKTIGT. Får gå lite tidigare, evetuellt skippa stretchen.

ikväll ska jag kramas! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0