kras. knas. kalas.


Träning avklarad! Tungt idag, men bara att kämpa på.
Underbart skönt när det är färdigt och klart =)
skippar solen idag, det blåser lite men det är inte därför.
faktum är att jag känner mig stressad!
jag vet jättetöntigt, jag är ju ledig liksom.
Men har vant mig vid att träna, sola och hänga på kvällen.
Nu har jag helt plötsligt massor att göra!
Måste hinna till systemet! och..ja det var väl egentligen det.
haha. kändes mer.

Fast det hade faktiskt blitt stressigt att åka och sola.
För det tar mycket längre tid att göra sig iordning inför
en utekväll. Duscha, raka, tvätta hår, smörja, sminka, föna
och sist men definitivt inte minst: välja kläder!
STOR skillnad mellan en utekväll och en chillkväll alltså.

DAGENS BÄSTA:
Sara, Ello och Anna kommer!!!
glädjerus!

Nu hinner jag tillochmed med att ta en löparrunda i eftermiddag! wiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0