ofrivillig bloggpaus.

Førsøkte førgæves logga in minst sjutton gånger igår.
Men man ær ju inte prioritet eftersom jag inte har så många tusen læsare,
och inte tjænar tusenbelopp i månaden på min blogg som t ex blondinbella eller kenza.
ouch, slag i magen..kanske ska gøra nåt åt det?

Relativt hændelseløs helg, fredagen degades det i soffan. Lagades pepparbiff, klyftpotatis och bearnaisesås.
I nyttighetens namn blev det morøtter, gurka och dip till efterrætt, med gott samvete tog vi en kvællpromenad till bislett, Uffe och Markan.
Trøttheten gjorde entre, så samla ihop våra kroppsdelar och begav oss hemåt skapligt tidigt.
Sov ut på lørdagen, minst sagt. Vakna 13.30. va omøjligt annat æn utvilad efter fjorton och en halvtimmes nattsømn.

Gick till Bocata med bello och åt baguette med valfritt innehåll, hur mycket man ville och vad man vile till øverkommliga 83:- då ær den nypressade apelsinjuicen inræknad.

Førsøkte dra på partysmilet, men ack va svårt det var. Bjød till fest hos oss. Ett litet gæng, delade på oss. carran och co gick till Cosmo. Jag, bello och marleny gick till bamboo. Det blev en øl denna lørdagskvæll.

Gjorde någonting av søndagen och drog av ett svettigt spinningpass, dødsskønt efteråt. Endorfinerna sprudlade!

Kortfattat: Har haft en lung alkoholfri helg (om man bortser från den dær ensamma ølen)

Gårdagen spenderade jag åtta timmar på jobbet, sen smet jag ivæg lite tidigare før att hinna med ett svettigt spinningspass 16.45. Jag hann med nød och næppe, andan i halsen. Dærmed var jag redan uppværmd.
Gick till babbaffæren på hørnet vid vika och handla frukt och grønsaker, lite tzatziki och gott brød slank æven ner i korgen.

Jag ær glad idag. Uppe med tuppen och tog med min bæste væn ipoden ut på morgonpromenad. Bra start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0