En god morgon?

Nja. ond morgon. ingen god morgon idag.

Har haft det slappaste helgen på detta år hittills.
Och det har varit alldeles underbart skønt.
I fredags smet jag lite tidigare från jobb
før att hinna med den tidiga t-banan.

Gick av på stortinget och gick førbi grensen
och køpte mig ett nytt fint töjsmycket =)
Gick i lugnan ro hemåt, pitch-stop på
sole och platekompaniet, slet mig ifrån
sole, hængde motvilligt tillbaka den fina
trøjan. tänk london, tänk london.

Flirtade med den søta killen på platekompaniet,
men fick inte någon rabatt på sæsong 2 av weeds før det.
Men søt var han, kan kanske tillochmed gjorde min dag,
bara før att han var søt.

Fick med mig 12 bitar sushi från det lilla mini sushi-
haket vid nationalteathret. California roll och tempura roll.
En klassiker, Emma jag saknar dig! =)

Sista stoppet på vika babb-affæren, siktet instællt på
majskulor i choklad, till min besvikelse var de slut.
Så gick dærifrån med cashewnøtter i choklad och
som plåster på såren bananer i yoghurt.
Jobbade mig igenom hela sænsong 2 av weeds och somna.

Lørdagen: trænade, solade, gick på stan och myste framfør tvn till mtv.
                    Va social nede hos Bello och Jonte, men insåg min trøtthet
                    och gick hem och la mig nær de andra gick ut.
Søndagen: Vakna tidigt, kolla på The hill, Newport harbor på mtv.no, 
                     solade, trænade och umgicks med carran, marleny och bello.

Måndag: Trøtt, hur ær det møjligt?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0