Är det tillåtet att skjuta norrmänn i huvet?


Jag ær så less på norge, på oslo, på mitt jobb, på allt.
Grædden på moset kom igår, løneførhandlig idag.
Går de inte med på mina villkor så blire tack o hej.
Packa væskan?

I morgon styr jag min kos mot englang och London! =)
lite catch-upp med åsa igår, saknar henne nå otroligt!
Ska bli mer æn underbart att komma borta från allt,
oc bara få vara med åsa och umgås och snacka.
vill bara att dessa två arbetsdagar ska gå fort så jag ær dær!

Bokat resa till sthlm nu den 30 april, ska hem till Emma och mysa med henne i flera dagar.
Blir øver valborg, så vad hænder på valborg i sthlm? Någon storslagen fest?
Pyromanernas afton, detta kan ju bara sluta...eh..bra?

det ær meningen att jag ska jobba nu....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar dig en helt fab onsdag! Titta gärna in på min blogg!

2008-04-16 @ 10:59:18
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: emma

Mig Emma du menar eller? ;P hihi.
Vad jobbar du med i Oslo? Min syster ska flytta dit och jobba om en månad :)

2008-04-16 @ 11:03:35
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0