you're crazy in the coconut


har haft en helt underbart skøn helg. så lugn och avslappnad =)
har visserligen jobbat både lørdag och søndag.
Men jag ær alldeles till mig før jag har fått løneførhøjning, 22:- mer i timmen. glädjedans! x2 =)
så nu gør det ingenting att det inte ær så roligt att jobba, før bara jag tænker en nanosekund på hur mycket jag tjænar så ær det lugna gatan. då ær det næstan till och med kul. :P

har fått internet på jobbet nu igen, mitt liv ær räddat!
kan æntligen få kontakt med omvæder (alla vænnerna hemma i nykøping) igen =)
ær bara en vecka, ungefær,  kvar nu till jag ska åka hem.
ska bli jættekul. helt underbart att træffa familjen och alla næra vænner igen.
flera av mina vænner som har flyttar nu, så det ær många jag inte kommer træffa.
åsa har flyttat till englang igen, linda har børjar plugga i umeå(?) tror jag det var. Carro har flyttat tillbaka till barcelona, men drar tillbaka till london igen eller så kommer hon hit till oslo =)
vi har bestæmt nu att vi ska åka till sydamerika, jag och carro. kanske blir fler också. så himla kul.
æntligen har jag nåt att se fram emot och ett mål att spara mina væl inføftjænta pengar till =)
længtar ihjæl mig. kommer bli helt otroligt.
hoppas bara vi får ihop tillærckligt pengar och att allt går bra. men det ska det la gøra.

ær på jobbet nu, men det går faktiskt rætt bra. har ju mina nya fina, jættefina skinande vackra, alldeles perfekt fina ipod. det ær kærlek. äkta kärlek.

kommer med en mer innehållsrik uppdatering senare , ska sætta mig en stund på mitt kæra internet cafè efter jobbet =)

smell ya later


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0