tusen tack


rackarns norska, går runt och säger tusen tack och ha det hela dagarna.
lite väl.

Har vart och fikat hos mormor och morfar, vart ute och ätit med mamma och pappa.
därimellan hann jag med mitt besök hos tatueraren. så bra så. jag är nöjd :)
blev en sväng på stan, och en runda på systemet med calle :)
och lite nedladdning av musik.

efter middagen blev det kärt återseende med emma, och sandra med :)
cykla med våra svarta springare mot fik@. blir stoppade av en motorcykelpolis.
rackarns, med tanke på att våra lysen lyste med sin frånvaro.
smilbanden på, smet undan en 500:-böter. phu.
Sen fick polisen snällt förklara för emma hur hennes lyse fungera.



dagens emma:
såg en kändis idag, ni vet lill babs dotter.
åh vad heter hon?
åh ja, kerstin? öh? nejnej, christine! christine babs!
emma, emma :)
kan man annat än att tycka om henne?

ett mindre kärt återseende blev det med, känns lite sådär.
ändå verkilgen helt rätt.
men ändå.
kan ju nästan bete oss som människor, och det, det mina vänner är bra.

Har fått in min musik på min älskade, kära, underbart fina ipod :)
jag är i ett lyckligt musikrus :)

just idag är jag stark
just idag mår jag bra
jag förs framåt av kraftiga vindar
just idag är jag stark
just idag mår jag bra
jag har tro på mig själv på min sida
jag har väntat så länge på just denna dag
och det är skönt att den äntligen kommit
jag har väntat så länge på just denna dag
och den ger lust när den kommer

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0