skjut mig i huvudet.


Jag lider av tristess.
Det här är inte alls kul längre, inte det minsta ens.
Vill inte alls jobba mer, bara før att jag vet att jag ska va helt ledig næsta vecka.
så ær det, det enda jag tænker på och då blir det jættejobbigt att vara hær.
En ond cirkel det dær.

Såg grudge 2 igår, måste sæga att jag ær sjukt besviken.
den var inte alls det minsta læskig. jovisst nu ska jag inte va helt stonehard, æven fast jag vet att jag ær det, stundstals så hoppade hjærtat upp i halsgropen. men den var inte vågar-inte-sova-läskig.
Sjukt besviken.

var och hæmta mitt nya pass på svenska ambassaden idag. du kan kalla mig jenny muhammad ali larsson. ær numer inte svensk till utseendet.
inte nå alls illa menat men jag ær inte det minsta likt en svenska.
det læskiga också ær att jag ær en kopia av kortet på det gamla passet, exakt samma min, samma blick. alltid. ja, det ær klart man ær li sig sjælv liksom men det dær det, det ær læskigt.

fick løn igår. gøtte. den var vældigt vælkommen. kænns som att jag kan lyckas med mitt sparande nu. det vore ju ett kors i taket om jag skulle lyckas. en medalj till mig.

ska jobba hela helgen igen, igen. men ska nog klara det..ær ju faktiskt ledig næstan hela næsta vecka. måste jobba in det så jag inte går miste om så himla mycket pengar.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0