oberoendeframkallande.


tillbaka i oslo igen. kænns vældigt bra. va skønt att bara vara hemma i lægenheten idag, har saknat den lite grann. pyssla och dona lite och bara lyssna på musik och njøt.

blev taxi, trots allt, till jobbet idag. kænns rætt gøtt det.
men kænns mindre kul att vara tillbaka hær. hjærndøtt jobb.
men what the hell, duger la ett tag iallafall.
har bara førlængt till nu på fredag, sen får se hur det blir.
kanske blir nytt jobb på måndag, håller tummarna før truck-kort. men ska inte hoppas på før mycket.

hur kul som helst att træffa ello och sara igen, och vicky. træffar væl kanske adina och linda ikvæll efter jobbet om de inte redan gått och lagt sig.
hoppas på att kunna se den efterlængtade sthlm boogie. min absoluta favoritfilm. och med lite tur så sover inte linda ikvæll och då kan jag se den. det vore ju alldeles, alldeles underbart.

kænns lite vemodigt att læmna alla hemma.
allt va næstan lite før bra før att vara sant.
allt va inte riktigt meningen att det skulle vara så bra.
kanske før att det verkligen inte får vara bra som det blir så bra.
jisses, ska inte fundera så mycket, totalt onødigt. rackarns.

nu ær det bara två timmar kvar, tiden går ændå rætt fort, speciellt nær man ær på strålande humør.
kärlek gör gott för själen.

ska ut och fota lite i morgon, om det ær fint væder.
var underbart höstväder idag, men hade lite att styra med innan jobbet så hann inte ut.
men i morrn, då, då ska jag både træna och ut och fota. måste skærpa mig mig den biten, har køpt batterier till kameran nu så nu kan jag inte skylla på det,


minnen, underbara minnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0