now I can fly.



var ute hos Lina, i deras hus :) så overkligt fint dom har fått det. Verkligen känsla för det där :)
renoverat hela övervåningen, och undervåningen kommer säkerligen bli lika fin när den är klar.
Så söta, den lilla famlijen.
Tänkte slänga in en bild, men rötägget jenny glömde kameran hemma och upptäckte till min fasa att min kamera på mobilen har slutat fungera. Katastrof.
Så måste dra mig ner på stan i morgon och ordna med det.
chocolate är en väldigt fin mobil, men om det är bra det kan verkligen disskuteras.

Var på stan med rebecca och köpte presentkort till sandy, blir nog jättebra det där. nästan lite avundssjuk på presenten.
Sånt man inte unnar sig själv även fast det är så sjukt värt det. blir aldrig av liksom.

Hitta min syster på stan, lite mysig syster-tid :)

Ikväll blir det popma och ståt. födelsedagskalas med alla vänner :)
det blir definitivt en tecknad kväll.


Forever never seems be around when things ends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0