nattliga äventyr.





kort sammafattning av nyköping.
:P skämt å sido.
Slänger in lite bilder från min och rebecca promenad  häromdagen.
fridfullt.

sitter på arlanda, igen, väntar på att gaten ska öppna så jag kan få gå på planet som tar mig tillbaka till oslo :)
det är både med glädje och sorg jag åker tillbaka.
har haft så sjukt kul med alla underbara vänner i nyköping men jag har saknat oslo.

natten till idag var jag ute på förbjudet äventyr, väldigt trevligt. rackarns, varför blir det så bra när det verkligen får bli det? attans.

har haft jordens tröttaste dag idag, vakna mysigt och så blev hela dagen en enda stor mysdag. 
umgicks med mamma och pappa, kommer saknat dom väldigt mycket men samtidigt är det galet skönt att inte behöva bo med dom. fem dagar det är på gränsen till vad jag klarar. jisses vad man kan gå varann på nerverna. 
dom menar visserligen bara väl, vet inte varför jag irriterar mig, bara gör det och kan inte sluta.
 
tillbaka till jobb i morgon, får se hur jag kommer ut dit bara. no more taxi, så håller tummarna att jag får lifta med malin. annars veterackarns alltså.
spännande om jag dyker upp på jobb i morrn eller inte :P
skicka in timelistan idag, lite sent ajabaja, det blir inte mycket cash denna gång. snopet.
men sliter man inte får man inget för det. får ta mig i kragen och det med basta.

är löjligt nöjd med min nya tatuering. helt tillfreds :) känns göttegöttan.

en timme kvar nu sen lyfter jag, sån underbar känsla. lova pappa att höra av mig när jag stod med fötterna på jordeb igen :)

ska köpa mig en kaffe nu.


see you on the other side.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0