I don't know what I'm running away from



if you we're not real, I would make you up.

I might just have been falling in love.



længtar till næsta vecka, ska bli helt underbart att komma hem ett tag.
bara ta det lugnt och umgås med alla jag tycker mest om.

Va på IKEA hæromdagen och handlade lite hemtrevligt. blev lite mysigare i vår lægenhet nu.
har inte vart ute på tre veckor. rening av min annars hårt arbetande kropp.
har visserligen jobbat som en annan dåre men har lyckats få till lite fler sovtimmar æn jag kunde ha fått och jag hade pallrat ut min arma kropp i oslos nattliv.

kulturnatt i oslo på fredag den 7 september, ska va vackert har jag hørt.
rackarns att jag inte har nån att dela det med.
dagens bitterfitta: jenny larsson

ge mig en kram,så jag blir glad. någon?





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0