allt jag älskar


tror nog desværre jag måste byta gym.
mitt træningspsyke klarar inte friskis&svettis.
inget ont, men på riktigt vet man inte hur man ska gøra, frågar man inte då om hjælp?
jisses, man kan ju skada sig.
kan inte koncentrera mig nær jag trænar før det enda jag kan tænka på ær alla runt omkring som ær helt totalt handikappade. på riktigt ute och cyklar.
så kanske måste byta, sara ska nog børja elexia. kan hænger på om det verkar seriøst och inte ær alltfør dyrt.

fredag idag :)
ær inte det alldeles, alldeles underbart!
har længtar ihjæl mig till fredag hela veckan.
længtar sønder mig till i morrn før då ær det en heldag med brudarna.
kan ju inte bli bættre en lørdag.

 ska la tillbaka till jobbet nu.
snart har halv dan gått. wiiihohohohohohohho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0