vad i helvete vill du??!!

Vaknade igår natt av en milt sagt otrevlig øverraskning.
porttetelefonen ringde, igen, igen, igen och igen.
vad ær det før jævla idiot som ringer på en porttelefon
kl 04.50 en tisdagsnatt??!!
fick ryck och fløg upp ur sængen i ett sinnes vredesutbrott
svarade skrikande i telefonen: 'vad i helvete vill du??!!'
-jag vill komma in på gården.
eh jaha, var det enda jag fick fram.
och så øppnade jag dørren!
why? varfør?
ångra mig bitter i samma sekund som jag tryckte på knappen,
fan fan fan, skulle ha lagt av luren så kunde hon fått stått dær
bara før att hon væckte alla oss mitt i natten.
vi kænde henne inte ens!!!!
i d i o t .

Har lyckats hålla min fina kaktus vid liv!
han ær så glad att få vara næra mig
att han har børjat blomma :)


det är kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0