torrboll.


jag ær jordens torrboll idag må jag sæga.
en riktig gnællspik.
har haft en riktigt sur dag.
vakna och hade ont i huvet och halsen. kul.
hade bokat møte på sats før att få nytt træningsprogram,
sluta med att han sa att jag kunde mer æn han, då gick jag dærifrån.
skitførbannad før de ær så inkompetenta.
jisses. och det betalar 480:- i månaden før. sicken miss.
på vægen hem upptæckte jag till min fasa att mobilen har fått ryck.
skærmen var helgalen och så funkar inte kameran (men den va inte ny)
skulle sen gå och betala hyran, hade bråttom før jag råka sega mig lite før længe hemma.
tog den lilla nummerlappen på banken, och det blev min tur. satan. pengarna. glømde pengarna hemma. sånt jævla oflyt.
har vart en pissig dag på jobbet också, men den ær jag rætt van vid.

just nu væntar jag mest på att bara få gå hem.

helgen har vart rætt ok.
fredagen var vi på tullin cafe och kæka, jag, ello och sara. mycket gott men vi va sjukt slitna efter en hård arbetsvecka så gick hem och duna.
lørdagen regna det, sen var det fest hos oss.
mycket folk blev det i vår lilla tvåa, men det va trevligt. kom aldrig ut och fick stædnoja mitt i natten. men det var jag rætt glad før nær jag vakna på søndagsmorgon till en stædad lægenhet i stællet før en heltrashad.
pannkaksfrukost
och friends hela dagen. køttfærsås a la jenny och spaghetti. avslutade kvællen med landet før længesen. minns det som mycket længre och mycket sorgligare. men man var ju liten nær man såg den sist. kan va dærfør. kanske. eh?

fick precis ett vældigt uppskattat sms. tænk vad glad man kan bli :)
hjærtanes, tænk om det kunde gå vægen.
det vore ju alldeles, alldeles underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0