paris hilton vs oksana


tågresa från oslo-stockholm kräver skvaller och min älskade ipod :)
Tog för lång tid och resluterade i ryggont och rastlöshet.
la överskottsenergin på shopping i vår kära huvudstad.
mitt shoppingförbud är därmed brutet.
behövde plåstra om mina öppna sår, jag var värd det. eh?
om jag intalar mig detta så kanske det funkar.
rackarns, jag ska ju spara. jag är en dålig människa.

träffade emma i sthlm, saknat henne ruskigt mycket!
hade lite catch-up fika först i gamla stan på chokladkoppen (grymt goda, läs stora, kanelbullar)
och forsatte sen på söder.
fick stressa till centralen, jag är och kommer nog alltid vara tidsoptimist.
trodde jag ställt klockan i morse så jag hade god tid på mig.
satt i godan ro och åt frukost längre än vanligt och
lulla runt där på morgonen i tron om att jag hade all tid i världen.
får panik när klockan är sju och jag inte ens tänkt tanken att gå än,
vilket jag verkligen borde ha gjort eftersom tåget gick 7.27
panikstressa på ytterkläderna och kånka ner de ubertunga väskorna packade med sommarkläder.
mitt i paniken insåg jag att det inte fanns tid för en trikk-tur till jernbanestation,
inte heller att hinna köpa favorit sconesen (de grova) på baker hansen.
fick bli taxi-tur raka vägen.
när ska jag lära mig?

ska träffa min efterlängtade carran och min efterlängtade dessan.
två helt alldeles underbara människor som förgyller mitt liv.


slänger in lite bilder från adinas hej-då fest :)


Finns bara en Adina :)

Brudarna

Jag och Ello

sara och gustav, sara och nån jag inte minns namnet på. sorry.

en granne och jerker, världens bästa julia, jonte aka spiderman, granne + jerker igen

adina och linda, ello och hannah, cindy, bladh, bello, benke och granne


henke somna, omöjlig att väcka

jonte och adina, linda och jerker, adina och jonte


och några från festen helgen efter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0