living in a fairytale?


børjade dagen med ett spinningpass idag, upplyftande :)
ær så peppad att hålla igång med min træning mu, det ær så sjukt kul.
blir lite galen, vill så mycket. vill allt på en gång nu.
ær så himla sugen att børja jobba med træning nu.
finns tyværr inte tid och utrymme før det nu, men jag længtar.

ær på jobbet, sista dagen denna vecka. jisses, det ær en skøn kænsla.
ær visserligen jobb i morgon, men vetefan om jag pallar alltså.
ær så tøntigt trøtt på skiten nu. behøver all ledig stund från jobbet jag kan få.
men samtidigt så ska jag åka hem næsta helg, så då kan jag ju inte jobba.
så jag borde verkligen passa på. beslutsångest. ja.

har tusenmiljarders tankar som snurrar i mitt huvud, men får inte ut dom.
de ganger dær inne, dårhuset næsta?



jag fick en gonattpuss :)
lever fortfarande på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0