hypnotic


bästa vänner

världens bästa rezgar

blev en väldigt lyckad kväll igår, känns lite idag måste jag väl erkänna. rackarns mitt huvud väger närmre 50 kg. jisses. inte att leka med, och jag ska flytta idag. ohmygoodgodlord det kan hända att jag avlider idag!
blev förfest med grabbarna, hur kul som helst att träffa alla! många har jag inte träffat på år! :)
vidare till det nya stället i nyköping, hypnotica. rätt ok faktiskt. löjligt stort dansgolv, men säger som alex: tänk juldan. gosh. jag tänk juldan håll i hatten för då jävlarinamma.
sen blev det mys. prata tydligen om hela mitt liv fick jag höra dan efter. haha. stackarn, han som log och sov innan jag kom och förde liv! men det va det värt :) det var mysigt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0