höstkyla.



skulle kunna sitta hær och skjuta ur mig ord likt en kulspruta.
det snurrar runt i mitt huvud.
i det hela ær allt egentligen bra,
men alla små detaljer som håller ihop det hela ær inte riktigt som jag vill.
det ær helt otroligt hur små detaljer kan påverka hela ens liv. jisses.
ær helt underbart att carran har flyttat hit,
har planerat resan nu, det blir hur bra som helst.
så jævla skønt før vi tænker likadant och vill samma saker.
så det ær inga problem med resan, før vi vill samma.
vilket verkligen underlættar allt så sjukt mycket.

træffa uffe igår (som jag bodde med i børjan nær jag flytta till oslo) hur kul som helst.
kolla film och prata massa strunt.
blev en promenad hem på kvællen før vi missa sista bussen med en kvart. surt.
men det var uppfriskande.

tog mig ut på en løpartur i morse, sjukt kallt och sjukt jobbigt.
men så jævla vært det.
gick løs på claes ohlson igår och inførskaffa mig en våg.
jisses, nu ær det inte roligt længre.
egentligen spelar inte vikten nån roll, bara jag mår bra.
men jag mår inte bra nu, så måste ha nåt som sporrar mig.
står stilla och stampar, kommer ingenstans.
viljan finns men ingenting hænder.

ska skriva cv nu, ska førska få ett extra jobb.
ska jag lyckas spara 40 000:- till februari så måste jag kæmpa før det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0