för evigt?



För evigt?
pratar inte om ett år, inte tre eller fyra.
Jag vill inte ha det så kallade för evigt i mitt liv mer.
För evigt verkar alltid vara där i början,
men för evigt finns adrig kvar när det är slut.
Vill ha för evigt, för evigt.
Finns för evigt?





Jag älskar mina vänner.
Jag är hel, har kramat på mina vänner.


haft en alldeles underbart dag,
sov länge och sen mötte jag upp carran
och dessan på stan.Efter kramkalas och storgatan upp
och ner på tio minuter så tog vi en fika på coffeehouse.Saknar
dom, jisses. Det är vänskap.Mycket costa rica, bali och centralamerika-prat.
drömma och planera. Carran kommer snart till oslo, och då blir det sjukt knapert. för det
ska vridas och vändas på varienda lite krona. ska bli sjukt ekonomisk. har haft återfall, shopping återfall.
jag erkänner.man får återfall i alla beroenden, i väldigt många fall. det är en process.men
tycker ändå jag är förvånansvärt duktig. kan verkligen gå vägen det här.det enda
måstet är en vinterjacka, den kan jag tyvärr inte komma undan från. oslo är
en kylig stad.och vill då verkligen inte få några men efter en
långvarig förkylning som drabbar
vår drömresa i amerikat!
lunch på paus,
som gamla
 goda tiden. det började
regna så vi gick och hyrde film
och köpte lösviktsgodis. so what att
klockan var fyra en torsdagseftermiddag, det
regnade! Adam sandler i vänner för alltid (?) eller
nåt sånt. sjukt bra film, och justin timerlake i alpha dog.
mindre bra film. sjukt seg. Alpha dog såg vi hos Rebecca :)
underbar människa. Otroligt hur mycket man kan sakna vissa vänner
så sjukt mycket. lite catch-up och sen tog jag cykeln hem.
Hade fått ett trevligt sms. hade jag fått det innan
jag kommit hem hade jag kunnat smugit
över på en övernattning. Det hade ju
 vart mer än mysigt.
kan tänkas att det
blir en liten
träff i
morgon :)
med lite tur så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0