ensam lørdagkvæll.

LÖRDAG
har haft en minst sagt lugn lørdag.
vaknade och gick och trænade,
kom hem och slog mig ner i soffan framfør heroes.
som man utan tvekan blir besatt av, om inte ær man en otroligt stark mænniska. berætta hur ni gør?
kænde att jag inte riktigt var klar med mitt soffhæng før dagen.
førsøkte rycka upp mig med en dusch, men det resulterade i hårinpackning och vænner sæsong 10.
det ær utan tvekan den bæsta av alla sæsonger!
måste den sista va bæst, hur ska jag klara mig efter sista avsnittet ær avklarat??!!
dagens i-landsproblem.

ÖVERRASKNING
funderade allvarligt øver att åka hem idag, en lite øverraskelsevistelse.
næra. fanfanfan va jag bittert ångrar mig efter samtalet med vænnerna hemma!
fyttirackarn jag skulle ha tagit tåget idag!
tænkte liksom att det inte va nån hemma, en i sthlm, en på konferens, en på teneriffe och en på jobb.
men tusan, de hade genom ledighet och en tågresa från sthlm lyckas dra ihop ett festgæng før kvællen och jag missar det!!!
jag ær kvællens bitterfitta.

KÄRLEK
skicka ivæg ett ærlighetens sms i går, rakt på sak. och fick minnsann ett rakt på sak-svar :)
det kænns lugnande før mina nerver.
nu behøver jag inte gå runt och tænka mer, nu vet jag.
och det kænns bra som in i h-vete.
I'm gonna do this. go for it. no holdning back. vad vinner jag på att hålla tillbaka liksom?
om jag inte sæger vad jag tycker, inte gør det jag vill och chansar så kommer jag ångra mig så innerligt i efter hand. och tænka varfør gjorde jag inte det, varfør sa jag inte det?
jag skiter blanka fan i alla så kallade "regler", kærlekens spel. vad i helvete ær det liksom?
nej jag får inte skicka ett sms, før jag skicka førra gången. screw that. psyko-brud-grejer. inte riktigt min grej.
ærlighet.
fan ge allt du har, så du inte ångrar att du inte gjorde allt i din makt.
jag har absolut ingenting att førlora, jo kanske kærleken om jag inte førsøker.
fick ett litet halleluja moment dær.


orkar inte gå hem, vill bara vara sjælv.
hade tænkt att jag och linda skulle kunna
umgås lite idag nær hon kommer hem
från jobbet, før hon ville inte heller gå ut.
men møttes av en rusande hjord nær jag
var på væg ut. tydligen jættebråttom hade
de båda før nu skulle båda ut och svira.
det var det, får væl umgås nån annan gång.

JOBB
har jobbat min sista dag på forlagsentralen så nu ær jag officiellt arbetsløs.
men det løser sig, kanske blir ledig hela næsta vecka men det kan va rætt skønt.
carran kommer på onsdag och det passar ju jættebra att jag inte jobbar då.
kan vi hænga hela helgen, och ordna med massa grejer innan helgen.
likningskontor och manpower och sånt.
længtar jættemycket, hoppas att det blir jættebra :)

blev lite av ærlighetens blogg idag, men vad gør det?
det ær ju såhær jag tycker och kænner.
och så længe jag kan stå før det gør det ingenting att alla andra vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0