upp med hakan.




Førsta dagen på Christiania Glasmagasinet, bestod av upppackning och prismærkning av nya varor.
Visst, nær man ær ny får man de tråkigaste jobbet, men på riktigt man kan væl bytas av?!
Fatta 10-18 har jag packat upp och mærkt. HELA dagen. jisses.
Hoppas på bættring i morgon, annars ær jag fanimej besviken.

Grey's anatomy hela dagen igår.
Våra underbara søndagar.
Pannkakor med glass och choclate cookies.
Min mage stod åt alla hørn och værkte før sockerchocken.

i ærlighetens tecken tog jag tjuren i hornen idag.
Alla korten på bordet, tycker nog om honom før mycket.
Med tanke på avståndet mellan oss, men ska fortsætta ses ændå :)
kænns bra, jo det gør det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0