spola tillbaka.


Dagens!

Måste: Jordgubbar med vaniljkeso.
Tanke: Tænk om vi bodde i samma stad?
Frisyr: Lufttorkat med snedlugg.
Klædsel: Kuyichi-jeans, Lila over-sized t-shirt, grå j-lindeberg kofta, vita converse.
Nagellack: neonrosa.
Ønskan: En kram från en speciell kille.
Frukost: Ægg och kaviar på knæckebrød och en kaffe.
Låt: Perfect - Katie Melua.
Utmaning: Min vinterutmaning børjar idag!
Træning: Spinning eller box, beroende på nær jag ær hemma.
Jobb: receptionist på ett sentralbord vid brynseng.
Tabbe: Goddag blev choklad (egentligen gårdagens, men den va så himla kul)
Dvd-box: Grey's anatomy.
Dummaste: Missa intevjun på IKEA i morse.
Bæsta: Intevjuaren missa møtet med och bad om ursækt!
Chock: Hypnotic och Fik@ i lågor!
Irritation: Att jag inte førstår norska.
Trevligaste: En ældre man på detta jobb, trevlig prick. Finns tydligen en bra låt om en jenny! haha!
Vill ha: ett mysigt sms.
Loka: smultron med citron
Længtan: COSTA RICA, MEXICO!
Hyllning: Carran før hon førgyller mina vardagar.
Kærleksførklaring: Mina kæra roomies, Ni allt før bra ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0