Laguna Beach nästa!


Skicka ivæg ett mail till resebyråerna i nykøping i går, mest før att bara få lite koll.
Se om de hade några tips och prisførslag.
Fick tillbaka svar idag, om att de behøvde mer information, vilka datum ungefær,
vilka stæder och hur længe vi skulle vara borta.
Fick sen svar om biljetter till costa rica, mexico och california før 11 000:- !!!
:) :) :)

Blev så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vægen, alla på jobbet undra varfør
tjejen i receptionen satt och log før sig sjælv!
Ringde pappa før jag var tvungen att berætta før nån :)
har førsøkt få tag på Carran med, men hon jobbar till 13.30 så snart..om 40 min kan jag ringa henne och berætta det alldeles underbart goda nyheter. kanske den bæsta nyheten ever!
En liten detalj bara...hon kan bara hålla biljetterna i tre dagar.
Så måste ta en sneak-peak i min ekonomi, før att se hur detta ska gå att løsa.
finns kanske en møjlighet att man kan betala halva nu, och resten så fort man kan.
alltså kan inte sitta still hær, det ær helt sinnessjukt før nu ær det så verkligt!
Jisses :)
Om nu detta går før sig så blir det sthlm-costa rica, -mexico, -los angeles, - san fransisco, -sthlm.
En helt oførglømlig resa!
Håller mina alla tummar, stenhårt!


sista dagen på receptionsjobbet nu, kænns faktiskt vældigt trist.
Børjar trivas riktigt bra, så det ær lite vemodigt att sluta hær.
har visserligen bara jobbat hær en vecka, men ændå.
många som verkar tycka det ær trist att jag ska sluta och då blire ju ænnu tråkigare.
Bra att dom har trivts med mig, men jobbigare att sluta nær man ær omtyckt och trivs.

Var och fika igår, på Mabou. En mysigt café på bogstaveien på Majorstuen.
skønt att komma ut och se lite folk och bara umgås.
Tycker om mina vænner hær.
Blev en svæng till sats med sara sen.
Idag talas det om sushi ute på restaurang. det vore ju alldeles førtræffligt!
saknar sushi, blir inte lika ofta nær inte emma bor hær.

Ska återgå till jobbet nu, inte før att det finns så mycket att gøra...men ska hæmta mig en kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0